![]() |
|
|||
HomeGradiorDienstenErvaringenNieuwsbriefContact
![]() |
Ervaringen - training
De ervaringen zijn vermeld op volgorde van tijd: de meest recente het eerst. Indien u meer specifieke informatie wil, neemt u dan contact op met GradiorVisionFocus. Kick-off 2011Medeco kijkt mede dankzij jullie bijdragen terug op een fantastische kick-off 2011. Door jullie creativiteit, enthousiasme, kennis en kunde zijn wij niet alleen geïnspireerd. Jullie hebben ons over klantgerichtheid echt aan het denken gezet. We nemen jullie adviezen graag ter harte en hopen er snel de vruchten van te plukken. Projectteam Patrick Orriëns, DirecteurBoudewijn is in staat om in minder dan één dag een groep collega's dichterbij elkaar te brengen, zowel rationeel als emotioneel. Erg knap! Patrick Orriëns Godert Walter, communicatie medewerkerBoudewijn is professioneel en enthousiast. Hij durft de confrontatie aan te gaan, je uit je tent te lokken, de diepte in te gaan en je aan het denken te zetten. Hij blijft scherp en verzwakt geen moment. Hij is een absolute aanrader! Godert Walter Wim van Hout, sr. trainer/adviseurBoudewijn komt tijdens zijn trainingen relaxt over. Hij heeft er veel plezier in en heeft een mooie mix van loslaten en zeer alert zijn. Hij speelt mooi in op het hier en nu en laat deelnemers dan niet ontsnappen. Hij legt de vinger op de zere plek. Hij besmet zijn deelnemers met z'n enthousiasme. Als we praten over ons vak van trainer kan hij in een of twee vragen tot de essentie komen. Veel bingomomenten. Wim van Hout Anneke Gros, course designer & trainerBoudewijn is een zeer gedreven en enthousiaste trainer, die de essentie op open en directe wijze weet te raken. Deelnemers ervaren zijn cursussen als plezierig en leerzaam. Ook als collega weet Boudewijn je te enthousiasmeren en helpt hij je grenzen te verleggen. Anneke Gros Leliefeld International, mr. Machiel LelieveldEen juridische opleiding geeft mij nog geen inzicht in hoe ik op gestructureerde en professionele wijze iets verkoop. In een gesprek met Boudewijn Krijger werd mij duidelijk, dat Boudewijn wèl ervaring op dat gebied heeft en mij daar meer over kon en wilde vertellen. Er is veel over verkoop communicatie te leren: in plaats van een aantal trucjes is het eerder een vak met theorie en vaardigheden. Verkoop communicatie is bijvoorbeeld veel meer een kwestie van luisteren dan van praten. In het mooiste geval verkoopt de klant zichzelf iets doordat de verkoper hem stuurt en laat praten. Dat was een ontdekking! Het is bovendien volkomen anders dan het beeld dan men van de salesman heeft. Ook ontdekte ik dat verkoop communicatie niet alleen betrekking hoeft te hebben op producten (of diensten), maar net zo goed kan worden toegepast op andere gebieden zoals tussen mensen: in een baan, of in een relatie bijvoorbeeld. Sommige inzichten waren eigenlijk bekend, maar goed om nog eens in een kader te zetten, andere waren èchte eye-openers. Het meest belangrijke voor mij was waarschijnlijk wel het inzicht altijd jezelf of de ander af te blijven vragen: Wat kan er wèl? (of hoe kan het wel, of wanneer wel?). Het concrete resultaat: ik ben ervan overtuigd dat ik, in de handel die ik ten tijde van onze gesprekken deed, meer zaken heb gedaan dan ik anders gedaan zou hebben. Tegenwoordig gebruik ik de kennis, die ik tijdens onze sessies opdeed nog dagelijks, omdat ik nu nog meer dan voorheen op een plaats zit waar ik die kennis nodig heb. Ook in deze baan let ik nog steeds op een aantal dingen die ik toen leerde zoals GDOGD, of het kwadrant van Covey etc. etc. Machiel Leliefeld DiverseOnderstaande ervaringen komen voort uit schriftelijke feedback van verschillende trainingen:
|
|
||
Food for thought:info@gradior.nl |