Gradior VisionFocus - Boudewijn Krijger  

Ervaringen:


Home

Gradior

Diensten

Ervaringen

  Training
  Coaching

Nieuwsbrief

Contact

 

 

 


Ervaringen - training

De ervaringen zijn vermeld op volgorde van tijd: de meest recente het eerst. Indien u meer specifieke informatie wil, neemt u dan contact op met GradiorVisionFocus.

Kick-off 2011

Medeco kijkt mede dankzij jullie bijdragen terug op een fantastische kick-off 2011. Door jullie creativiteit, enthousiasme, kennis en kunde zijn wij niet alleen geïnspireerd. Jullie hebben ons over klantgerichtheid echt aan het denken gezet. We nemen jullie adviezen graag ter harte en hopen er snel de vruchten van te plukken.

Projectteam

Patrick Orriëns, Directeur

Boudewijn is in staat om in minder dan één dag een groep collega's dichterbij elkaar te brengen, zowel rationeel als emotioneel. Erg knap!

Patrick Orriëns

Godert Walter, communicatie medewerker

Boudewijn is professioneel en enthousiast. Hij durft de confrontatie aan te gaan, je uit je tent te lokken, de diepte in te gaan en je aan het denken te zetten. Hij blijft scherp en verzwakt geen moment. Hij is een absolute aanrader!

Godert Walter

Wim van Hout, sr. trainer/adviseur

Boudewijn komt tijdens zijn trainingen relaxt over. Hij heeft er veel plezier in en heeft een mooie mix van loslaten en zeer alert zijn. Hij speelt mooi in op het hier en nu en laat deelnemers dan niet ontsnappen. Hij legt de vinger op de zere plek. Hij besmet zijn deelnemers met z'n enthousiasme. Als we praten over ons vak van trainer kan hij in een of twee vragen tot de essentie komen. Veel bingomomenten.

Wim van Hout

Anneke Gros, course designer & trainer

Boudewijn is een zeer gedreven en enthousiaste trainer, die de essentie op open en directe wijze weet te raken. Deelnemers ervaren zijn cursussen als plezierig en leerzaam. Ook als collega weet Boudewijn je te enthousiasmeren en helpt hij je grenzen te verleggen.

Anneke Gros

Leliefeld International, mr. Machiel Lelieveld

Een juridische opleiding geeft mij nog geen inzicht in hoe ik op gestructureerde en professionele wijze iets verkoop. In een gesprek met Boudewijn Krijger werd mij duidelijk, dat Boudewijn wèl ervaring op dat gebied heeft en mij daar meer over kon en wilde vertellen.

Er is veel over verkoop communicatie te leren: in plaats van een aantal trucjes is het eerder een vak met theorie en vaardigheden. Verkoop communicatie is bijvoorbeeld veel meer een kwestie van luisteren dan van praten. In het mooiste geval verkoopt de klant zichzelf iets doordat de verkoper hem stuurt en laat praten. Dat was een ontdekking! Het is bovendien volkomen anders dan het beeld dan men van de salesman heeft. Ook ontdekte ik dat verkoop communicatie niet alleen betrekking hoeft te hebben op producten (of diensten), maar net zo goed kan worden toegepast op andere gebieden zoals tussen mensen: in een baan, of in een relatie bijvoorbeeld. Sommige inzichten waren eigenlijk bekend, maar goed om nog eens in een kader te zetten, andere waren èchte eye-openers.

Het meest belangrijke voor mij was waarschijnlijk wel het inzicht altijd jezelf of de ander af te blijven vragen: “Wat kan er wèl?” (of hoe kan het wel, of wanneer wel?).

Het concrete resultaat: ik ben ervan overtuigd dat ik, in de handel die ik ten tijde van onze gesprekken deed, meer zaken heb gedaan dan ik anders gedaan zou hebben. Tegenwoordig gebruik ik de kennis, die ik tijdens onze sessies opdeed nog dagelijks, omdat ik nu nog meer dan voorheen op een plaats zit waar ik die kennis nodig heb. Ook in deze baan let ik nog steeds op een aantal dingen die ik toen leerde zoals GDOGD, of het kwadrant van Covey etc. etc.

Machiel Leliefeld

Diverse

Onderstaande ervaringen komen voort uit schriftelijke feedback van verschillende trainingen:

  • Wat ik zie een zeer enthousiate trainer, die anderen heel goed kan motiveren en stimuleren. Ik schrik zo nu en dan van je directheid, maar het komt heel goed over en het heeft het juiste effect. Ik wordt vrolijk en krijg energie van je muziekjes voor de aanvang van de les. (Nodig na een drukke werkdag!) Ik heb gezien dat de hele groep aan je lippen hangt en dat iedereen veel van je wil leren.
  • Het totaalpakket van lesgeven en waarderen heeft mij inderdaad doen bewegen mij nog meer in te zetten.
  • De manier van lesgeven spreekt me aan omdat ik vind dat je mensen weet te stimuleren en motiveren over hun eigen praktijkervaringen te praten. Het uitwisselen van deze ervaringen vind ik heel leerzaam en zodoende komt de theorie ook voor mij tot leven.
  • De eerste avond moest ik wennen aan de manier van lesgeven. Ik vind dat je blijft doorvragen en geen genoegen neemt met 'ja' of 'nee'. Dat vond ik moeilijk. Maar nu vind ik dat voor mezelf beter gaan omdat het mij in staat stelt door te denken en mijn mening duidelijker te formuleren.
  • (...) Wat ik ook zag was dat iedereen steeds beter met elkaar ging communiceren aan de hand van de discussies die we hebben gevoerd.
  • Hij is zeer gedreven in zijn manier van lesgeven. Hij laat niet snel iets los en blijft doorvragen tot hij een bevredigend antwoord heeft.
  • (...) De manier waarop iemand geconfronteerd wordt, kan als gemeen overkomen, maar naar mijn mening bedoelt hij het alleen maar goed.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


       

Food for thought:

info@gradior.nl+31 (0)6 54760731